Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je alle veelgestelde vragen en de antwoorden daarop

Nou ja, heel eerlijk: alle vragen waarvan wij denken dat ze veel gesteld kunnen gaan worden. Mocht je vraag er niet tussen zitten, stel hem dan gewoon via WhatsApp en dan krijg je rap antwoord: 050 211 30 90.

Veelgestelde vragen en antwoorden daarop

  • Waarom is Beltify goedkoper dan andere aanbieders?

    Dit antwoord is drieledig:

    1. Wij willen zoveel mogelijk ondernemers die nog een mobiel nummer hebben zo voordelig mogelijk een professionelere uitstraling geven met een vast nummer. En we hopen ze daarmee ook een beetje te helpen met een betere privé-werkbalans.
    2. Omdat wij onze klanten direct voor een jaar laten afrekenen als ze kiezen voor een jaaraanbieding, kunnen we qua kosten zo laag gaan zitten zonder grote risico’s te lopen.
    3. Wij willen graag grote aantallen klanten aansluiten en met onze aanbieding hebben we een oplossing die heel eenvoudig is. We richten ons op ondernemers die zelfredzaam zijn en daarmee bezuinigen we op een duur  supportteam en -systeem.
  • Waar vind ik hulp bij het instellen van mijn account??

    Na het aanmelden, krijg je direct van ons een handleiding waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je je account instelt. Mocht je complexere vragen hebben over ons telefoniesysteem, dan verwijzen we je graag door naar de hulppagina’s  van de ontwikkelaar van onze telecomdienst. In deze up-to-date hulppagina’s wordt keurig stap voor stap uitgelegd hoe zaken goed ingesteld moeten worden.

    Kom je er daarmee niet toch niet uit, stuur ons dan even een berichtje.

  • Kan ik een offerte ontvangen?

    Nee, we sturen geen offertes. We hebben geprobeerd het zo helder mogelijk te maken wat onze dienst inhoudt, wat het kost en wat eventuele uitbreidingen kosten.

    Je kunt je online heel eenvoudig risicoloos aansluiten voor onze diensten waarmee je akkoord gaat met de kosten, diensten en voorwaarden, dus je hoeft geen offerte te ondertekenen.

    Mocht je vragen hebben, of mis je informatie, die je anders in een offerte gevonden zou hebben, dan horen we heel graag van je.

  • Wat gebeurt er met mijn nummer als jullie ophouden met bestaan?

    Gelukkig is dit goed in de Nederlandse telecomwet geregeld. Als er met ons als leverancier wat zou gebeuren, dan is het wettelijk zo geregeld dat onze klanten daar geen hinder van mogen ondervinden in de dienstverlening. Stel dat we failliet gaan of we stoppen ermee, dan kunnen jouw diensten gewoon op hetzelfde platform door blijven draaien, maar dan bij een andere leverancier en kun je kiezen of je overstapt naar een andere provider met hetzelfde nummer, of dat je bij de nieuwe leverancier blijft. Uiteraard wordt hier tijdig en ruimschoots over gecommuniceerd.

  • Waar vind ik jullie klantreviews?

    Momenteel hebben we nog geen klantreviews. Wil je zelf een review schrijven, dan kun je dat gewoon op google doen.

    We zullen actief  aan nieuwe klanten vragen een review te schrijven. Deze vind je gewoon op Google als je zoekt naar Beltify. Ook zullen we ze op beltify.nl/reviews publiceren.

     

  • Hoe werkt het wisselen van pakket?

    Van Budget Pro naar Premium:

    Voeg Openingstijden en Meldingen toe via MyBeltify en je pakket verandert daarmee in Premium.

    Van Premium naar Budget Pro:

    Verwijder de diensten Openingstijden en Meldingen uit je account en je pakket is daarmee gewijzigd naar Budget Pro.

    Naar Maximaal:

    Neem contact met ons op en we maken het voor je in orde.

    Van Maximaal naar Budget Pro of Premium:

    Neem contact met ons op en we maken het voor je in orde.

    Bekijk het prijzenoverzicht om te zien wat het wijzigen voor je inhoudt.

  • Hoe werken de contracttermijnen?

    Als je gebruikt maakt van een jaaraanbieding, dan betaal je dat jaar helemaal vooruit. Dan ben je dus sowieso een jaar klant. Wil je om welke reden dan ook in de tussentijd eerder weg, dan kun je gewoon je nummer meenemen naar een andere provider.

    Het voordeel aan een jaaraanbieding is dat je aanbiedingsprijs geldig blijft na het jaarcontract. Na een jaar ga je gewoon maandelijks betalen voor je diensten en zijn ze dagelijks opzegbaar.

    Kies je voor een maandelijks contract, dan zijn alle diensten dagelijks opzegbaar.

     

  • Wat kosten extra diensten?

    De prijzen van alle diensten vind je op ons tarievenoverzicht.

    Extra diensten, zoals gebruikers, accounts, telefoonnummers en aanvullende features kun je altijd zelf aanmaken.

    Wil je overstappen naar Beltify Maximaal, neem dan even contact met ons op.

  • Werkt jullie telefoniedienst via VoIP?

    Ja. Elke telefoniedienst tegenwoordig werkt via VoIP, dus die van ons ook. Wij kopen onze dienst in bij Voys, één van de eerste en meest ervaren aanbieders van VoIP in Nederland. Daardoor is het platform superstabiel en heb je de minste kans op storing én heb je beschikking over de meest geavanceerde features die tegenwoordig mogelijk zijn.

  • Kan ik mijn nummer naar jullie meenemen en hoe werkt het??

    Jazeker, nummerbehoud is altijd mogelijk. Zie ook beltify.nl/nummerbehoud.

    Wanneer je klant wordt en aangeeft dat je nummerbehoud wilt, gaan wij je nummer(s) aanvragen via een tussenliggende dienst bij je huidige provider. Met hen wordt de dag en tijdstip van de nummerovername afgesproken. Meestal gebeurt dit binnen tien werkdagen. Uiteraard word jij ook zelf op de hoogte gehouden.

    In de tussentijd blijf je bereikbaar bij je oude provider en zul je niet onbereikbaar zijn op je nummer.

    Op het tijdstip van de overzet zul je merken dat je oude provider het niet meer doet en dat je gebruik kunt maken van telefonie via Beltify.

  • Wat moet ik doen als ik de app niet aan de praat krijg?

    Er zijn uitgebreide handleidingen beschikbaar om je te helpen bij het instellen van de app. Mocht je er toch niet uitkomen, neem dan even contact met ons op.

  • Waar kan ik mijn facturen inzien?

    Wij sturen je een maandelijkse factuur naar je e-mailadres.

  • Hoe snel kan ik mijn nieuwe nummer gebruiken als ik haast heb?

    Als je echt heel snel wilt, kunnen wij ook heel snel. Sluit je online aan en stuur ons direct een WhatsAppje. Als we beschikbaar zijn, leveren we je dienst direct op en kun je tien minuten later aan de slag met je nieuwe nummer.

    Zijn we niet beschikbaar, dan lukt het vrijwel altijd binnen een paar uurtjes. Het lukt in  ieder geval altijd binnen een werkdag.