Hulp nodig bij het instellen van je telefonie? We helpen graag.
Hieronder vind je de meestgestelde vragen over het instellen van je telefonie. De maker van het telefonieplatform heeft uitstekende hulppagina’s waar je de antwoorden op al je vragen kunt vinden.
Kom je er toch niet uit? Stuur ons dan even een berichtje en dan reageren we zo snel mogelijk.
Je krijgt van ons een mailtje met een link naar de apps en je kunt ook zoeken in de AppStore of Play Store naar de ‘Vialer’ app. Op die app kun je inloggen met de inloggegevens die je van ons hebt gekregen.
De app wordt heel regelmatig geupdated, dus zorg dat je automatische updates aanstaan in je telefoon, zodat je altijd de meest recente versie hebt.
Wij hebben het al zo ingesteld in jouw systeem dat jouw app – dus telefoon – rinkelt wanneer jouw nummer wordt gebeld. Via de app, of beltify.voys.co kun je zelf eenvoudig wijzigingen aanbrengen op basis van jouw bereikbaarheid.
Wij sturen je de inloggegevens van je account binnen een werkdag. Als het goed is, werken deze direct. Je moet verplicht een nieuw ingewikkeld wachtwoord aanmaken, om ervoor te zorgen dat je account veilig blijft.
Lukt het niet om in te loggen? Kies dan voor ‘wachtwoord vergeten’.
Lukt dat daarmee ook niet, neem dan even contact met ons op, dan helpen wij je verder.
Dat kan meerdere redenen hebben:
Je kunt via de app, of via beltify.voys.co je voicemail instellen. Dit is bij elk pakket inbegrepen.
Ga naar Beheer. Daar vind je onder het kopje ‘doorschakelen’ voicemail. Kies ’toevoegen’ en vul de gegevens in. Ingesproken voicemails sturen we als transcriptie en audiobestand naar jouw opgegeven e-mailadres.
Ga vervolgens in het hoofdmenu naar belplan en selecteer daar je telefoonnumer. Voeg daar als laatste stap je aangemaakte voicemail toe in het belplan.
Bel je eigen nummer met een andere telefoon om te testen of het werkt zoals jij het wilt.