Simpel, doeltreffend en heel geschikt voor zelfstandigen: een vast nummer via onze belapp op je eigen mobiele telefoon.
Voor zelfstandigen met groeiambities: bellen via app en extra’s en daardoor een nog professionelere uitstraling.
Alle manieren van bellen mogelijk (app, webphone en vast toestel), inclusief belminuten en alle mogelijke features.
✅ Laagste prijs voor een zakelijk nummer in Nederland
✅ Zakelijk nummer = professionele uitstraling = meer klanten
✅ Binnen één werkdag actief
Binnen een werkdag na betaling krijg je van ons:
Het nieuwe nummer kun je dan direct gebruiken.
Ja, dat kan. Vul het nummerbehoudformulier in en wij doen de aanvraag voor je. Houd er rekening mee dat het ongeveer 10 werkdagen duurt.
Dat is per pakket verschillend. Kijk op de tarievenoverzichtpagina voor het volledige overzicht.
Dat is een heel goede vraag met een nog beter antwoord. We zetten je namelijk niet om naar het duurdere tarief, maar je blijft gewoon dezelfde omgerekende lage maandprijs betalen en die hoef je dus niet nog een keer voor een heel jaar af te rekenen.
Ja, dat kan altijd.
De aanpassingen kun je zelf maken in je online omgeving op het moment dat je klant bent geworden.
Bekijk het volledige tarievenoverzicht om te zien wat dat voor jou inhoudt.
Belminuten zijn in de pakketen Budget Pro en Premium niet inbegrepen. Als je belt met je belapp dan betaal je daarvoor een starttik van € 0,05 en naar vast bel je voor € 0,05 en naar mobiel voor € 0,10 cent.
Gebeld worden op je belapp is natuurlijk gratis. Schakel je het nummer door naar een ander nummer (of je eigen 06) dan betaal je doorschakelkosten en dat zijn dezelfde tarieven als hierboven genoemd.
In je app en online omgeving kun je bijhouden hoeveel belkosten je gemaakt hebt, zodat je niet voor voor verrassingen komt te staan.
Kies voor je de aanbiedingsprijs, dan betaal je direct voor een jaar je vaste kosten. Na dit jaar kun je dagelijks opzeggen en heb je geen opzegtermijn.
Besluit je in het eerste jaar dat je geen gebruik meer wilt maken van je nummer, dan kun je gewoon in je eigen klantomgeving opzeggen en daarmee zijn je diensten beëindigt. Je krijgt dan uiteraard geen facturen meer voor gebruikskosten.
Kies je voor de maandprijs, dan kun je per dag je diensten opzeggen en factureren we alleen het deel van de maand dat je klant bent geweest.
Van je gebruikskosten sturen we maandelijks een factuur en die incasseren we automatisch van je rekening.
Met een jaarabonnement weten we zeker dat we je direct een heel jaar aan boord van de Beltify-boot hebben.
Wij zijn verzekerd van jou als klant en jij bent verzekerd van een heel lage prijs. Win-win,toch?
Weet je nog niet precies wat je wilt of kom je er niet uit? Stel je vraag dan in een appje naar 050 211 30 90 en we beantwoorden hem zo snel mogelijk.
We helpen je graag!