
Bij elk pakket van Beltify krijg je toegang tot een slimme online beheeromgeving. Hier stel je alles zelf in. Denk aan de manier waarop je bereikbaar wilt zijn: belplan, gebruikers, openingstijden, voicemail of wachtrij. Je bepaalt zelf hoe, of en wanneer je bereikbaar bent.

Je bepaalt zelf wie er wanneer gebeld wordt. Stel de route in die een beller doorloopt als hij jouw nummer belt. Laat de telefoon rinkelen bij jezelf, een collega of meerdere toestellen tegelijk rinkelen. Je kunt het zo gek maken als je wilt.
Voeg extra gebruikers of nummers toe, of pas je voicemailinstellingen aan. Binnen een paar klikken geregeld en direct actief.
Groeit je bedrijf, dan groeien je telefoniewensen mee. Activeer in de beheeromgeving extra functies zoals keuzemenu, openingstijden of webhooks. Jij bepaalt wat je nodig hebt.
Log in via je laptop of open de beheeromgeving rechtstreeks vanuit de belapp. Zo pas je je instellingen aan waar en wanneer je wilt. Elke gebruiker heeft zijn eigen toegang. En je ziet alleen wat voor jou van toepassing is.
Met onze pakketten groeit je centrale mee met je bedrijf.

In een online telefooncentrale stel je de bereikbaarheid en overige telefonie-instellingen in voor je bedrijf.
Bij Beltify krijg je een telefoonnummer en een simpele app om mee te bellen. Met die app kun je ook alles instellen.
Maar wil je bijvoorbeeld uitbreiden qua gebruikers, telefoonnummers of handige functies, of wil je instellingen wijzigen of statistieken inzien? Dan doe je dat het snelst in onze online telefooncentrale via een laptop.
Ja. Je kunt als gebruiker zelf alles instellen, aanpassen of uitbreiden. Denk aan belplannen, meldteksten of extra accounts.
Heb je collega’s, dan bepaal je zelf welke aanpassingsrechten zij krijgen.
Ja. Je kunt de beheeromgeving openen vanaf je belapp op je mobiel.
Je hoeft dus niet achter een laptop te zitten om iets aan te passen, hoewel dit wel net iets prettiger werkt.
Nee, bij elk pakket zit een andere set aan opties. Bekijk hier welk pakket bij je past. Je kunt altijd uitbreiden.
Elke gebruiker van onze belapp kan ook inloggen op de online telefooncentrale.
Daar kunnen gebruikers, zoals zzp’ers of medewerkers bij een mkb-bedrijf, zelf hun bereikbaarheid instellen.
Bij onze nummers heb je geen sim-kaart nodig, maar doet een online telefooncentrale op de achtergrond het werk.
Het voordeel is dat je daar vaak meer op kunt instellen dan een nummer op een simkaart. Zo kun je bij een online telefooncentrale bijvoorbeeld oproepen naar je nummer op meerdere telefoons / belapps tegelijk laten rinkelen, of een openingstijdenschema instellen. Via het belplan kun je een slimme route maken voor inkomende oproepen.
De uitbreidingsmogelijkheden zijn vrijwel oneindig met een online telefooncentrale. Maar, wil je simpelweg een vast nummer dat binnenkomt op je mobiele telefoon en juist geen extra dingen instellen, dan hoef je er nooit wat in te doen.
Wil je meer info of al klant worden. Het is supersnel geregeld, je bent binnen een werkdag actief!
🔗 Bekijk Budget Pro
🔗 Lees meer over bellen via Beltify
🔗 Kies je zakelijke nummer



